ONE: the introductory

By PassioNadh - October 23, 2020

                     




Hi gais! Thank you for reading my blog
(ayat skema zaman 90an πŸ˜‚πŸ˜‚)


Dulu, time ada blog aku bajet-bajet aku blogger terulung pada masa dan ketika itu 😎
last since peristiwa yang taklah berapa nak hitam dalam hidup aku, aku tutup blog aku pastu beralih pada buku yang bermuka.
macam seronok pulak meluah rasa kat situ,sebab ada interaction,
 tak terasa nak buat blog lagi dah sampailah buku bermuka itu mula bermuka-muka.  tidak lagi memberi laluan untuk orang seperti aku membebel panjang kat situ. 

you see, sebab aku suka bebel mostly about skincare & ingredients. 
ajet-ajet Yoi (tapi bukan dia) 
asal cakap skincare or bahan-bahan dia, 
owner buku bermuka tu detect ayat menjual, 
ye la kalau aku pun dah bagi platform nak jual tapi kau nak jugak "jual" secara "haram"
dia tak suka la agaknya kan? πŸ˜…

but it's okey..
kita berlari ke sini.. 
kita buat dia kot πŸ˜†

sambil menaip ni laki aku dah pun dibuai mimpi kat sebelah ni ha
(sis dah ada laki dah hokey, jgn coba-cobaπŸ˜›)
meraba-raba muka sambil baca apa yang aku repekkan kat sini,
demmit!
ada jerawat la pulak.

nak aku share bahan yang bantu kecutkan/redakan/kurangkan jerawat korang?
(saje tulis perkataan cemni sebab kat sini tak kena detect menjualπŸ˜†)
(hey! aku nampak mcm menjual ke ni?😬)

stay tune okey? 😘


We never painted by the number, baby, but we were making it count 


_Taylor Swift_ 



 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments